Ik heb een klacht over een verzekeraar, wat nu?

Heb je een klacht over een bank of verzekeraar? Dan kun je het beste terecht bij de klantenservice van de desbetreffende organisatie zelf. Als de klacht door de bank of verzekeraar niet naar tevredenheid wordt opgelost dan kun je terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Over het Kifid

Het Kifid is een geschillencommissie, waar ook overstappen.nl bij aangesloten is. Daarnaast is het natuurlijk mogelijk om de rechter te vragen om een uitspraak te doen. Het Kifid is bedoeld om consumenten één loket te bieden voor bemiddeling in (dreigende) conflicten met financiële dienstverleners. Je kunt alleen terecht bij het Kifid als je niet tevreden bent met de manier waarop een financiële dienstverlener je klacht heeft afgehandeld.

Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Website: http://www.kifid.nl/consumenten/hoe-dient-u-uw-klacht-in/
E-mail: consumenten@kifid.nl
Tel.: 0900-3552248

Is je vraag nog niet beantwoord?

Neem contact op met onze klantenservice via één van de getoonde contact opties.
  • chat
    020 - 760 42 42
    Binnen: 1 min
  • chat
    06 - 23 70 99 84
    Binnen: 15 min
  • chat
    service@overstappen.nl
    Binnen: 2 uur
  • chat
    Begin chat
    Binnen: 4 min