Hoe kan ik een klacht indienen?

Vind je dat je niet de dienstverlening hebt gekregen die je van Overstappen.nl had verwacht? Dit betreuren wij zeer. Graag horen wij waar je ontevreden over bent. Vervolgens proberen wij je klacht om te zetten tot een positieve oplossing.

Klacht over aanvraag energie of internet/bellen/tv

Overstappen.nl streeft naar heldere en actuele informatie op onze website en een goede afhandeling van je bestelling. Het kan voorkomen dat je ontevreden bent met onze dienstverlening. Breng ons hiervan op de hoogte en wij doen ons best om samen met jou tot een oplossing te komen.

E-mail je klacht naar: service@overstappen.nl.

Klacht over aanvraag verzekering of financiële dienst

Ben je niet tevreden over de dienstverlening van overstappen.nl rondom de aanvraag van een verzekering? Dan kun je een klacht indienen via e-mailadres: service@overstappen.nl. Binnen 2 werkdagen ontvangt je per e-mail een ontvangstbevestiging van je klacht en lees je bij wie je klacht in behandeling is. De behandelaar laat je vervolgens per e-mail weten in hoeverre je klacht gegrond is verklaard en hoe wij aan je bezwaren tegemoetkomen.

Indien je klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kun je terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Website: http://www.kifid.nl/consumenten/hoe-dient-u-uw-klacht-in/
E-mail: consumenten@kifid.nl
Tel.: 0900-3552248

Is je vraag nog niet beantwoord?

Neem contact op met onze klantenservice via één van de getoonde contact opties.
  • chat
    020 - 760 42 42
    Binnen: 1 min
  • chat
    06 - 23 70 99 84
    Binnen: 15 min
  • chat
    service@overstappen.nl
    Binnen: 2 uur
  • chat
    Begin chat
    Binnen: 4 min