Klachtenprocedure Overstappen.nl

Heb je een klacht over onze dienstverlening?
Als je niet tevreden bent over de dienstverlening van Overstappen.nl, kun je bij ons een klacht indienen. Op deze manier proberen wij onze dienstverlening continu te verbeteren. Overstappen.nl zal binnen 2 dagen contact met je opnemen om je te informeren over hoe lang het ongeveer zal duren om je klacht af te handelen. We reageren sowieso binnen 14 dagen inhoudelijk op je klacht Je kunt een e-mail sturen naar: service@overstappen.nl of je ons bellen op 020 – 760 42 42 (lokaal tarief).

Klachteninstituut
In het geval je de reactie van Overstappen.nl niet afdoende vindt, kun je jouw klacht indienen bij het Kifid, een onafhankelijk financieel klachteninstituut. Dit kan schriftelijk naar:
Kifid
Postbus 93257
2509 AG, Den Haag

Je kunt je klacht tevens online indienen op de website van het Kifid. Daar vind je ook meer informatie over de procedure. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht, dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via hun website of de website van het Europees ODR Platform.