Wat is de overstapservice?

Stap je over naar een andere provider? Dan wil je natuurlijk niet zonder internet komen te zitten. Enige overlap kan veilig zijn, maar je wilt ook niet onnodig lang voor 2 abonnementen betalen. Overstappen.nl regelt je switch met een handige overstapservice. Je huidige aanbieder wordt voor je opgezegd. Deze service is gratis en werkt bij bijna alle providers.

Bestellen

Heb je momenteel internet via ADSL of kabel? Dan kun je in bijna alle gevallen gebruikmaken van de overstapservice. In het aanvraagformulier zie je of je van een overstapservice kunt gebruikmaken, of zelf moet opzeggen.

[esos-buttons title=”Internet, bellen, tv vergelijken” size=”pijl” funnel=”internet-bellen-tv”  url=”/internet-bellen-tv/”]

Wanneer overstappen?

Na de eerste contracttermijn worden contracten automatisch nog maar per maand verlengd. Is je contract bij je huidige provider afgelopen? Dan kun je elk moment overstappen.

Nummerbehoud

Vul in het bestelformulier het contractnummer van je huidige provider in. Wij regelen dan het opzeggen van je huidige abonnement en de overstap naar je nieuwe aanbieder. Vermeld eventueel ook het vaste telefoonnummer dat je wilt meenemen. Als je verhuist naar een ander netgebied is nummerbehoud overigens niet mogelijk.

Los tv-abonnement zelf opzeggen

Overstappen.nl kan helaas alleen pakketten in combinatie met internet opzeggen. Losse tv-abonnementen dien je zelf op te zeggen. 

Lees meer op de pagina overstapservice.

Is je vraag nog niet beantwoord?

Neem contact op met onze klantenservice via één van de getoonde contact opties.
  • chat
    020 - 760 42 42
    Binnen: 1 min
  • chat
    06 - 23 70 99 84
    Binnen: 15 min
  • chat
    service@overstappen.nl
    Binnen: 2 uur
  • chat
    Begin chat
    Binnen: 4 min