Ik ga verhuizen, hoe stap ik over?

Is je contract vrij opzegbaar (met 1 maand opzegtermijn)? Of kan je huidige provider niet leveren op je nieuwe adres? Dan kun je een frisse start maken en overstappen naar een nieuwe aanbieder voor internet of een alles-in-een-pakket.

Zelf opzeggen

Je moet wel je huidige abonnement zelf opzeggen als je voor een nieuwe woning internet, bellen en/of tv aanvraagt. Gebruik hiervoor onze standaard opzegbrief. Let op: nummerbehoud is alleen mogelijk als het netnummer op je nieuwe adres hetzelfde is.

Doe de postcodecheck en vergelijk alle actuele aanbiedingen op Overstappen.nl.

[esos-buttons title=”Internet, bellen en tv vergelijken” size=”pijl” funnel=”internet-bellen-tv”  url=”/internet-bellen-tv/”]

Na je verhuizing beslissen

Wil je na je verhuizing beslissen of je overstapt of niet? Neem dan het best vroegtijdig contact op met je aanbieder om je aansluiting over te zetten naar je nieuwe adres. Als je gesetteld bent kun je met de overstapservice wisselen van internetaanbieder.

Is je vraag nog niet beantwoord?

Neem contact op met onze klantenservice via één van de getoonde contact opties.
  • chat
    020 - 760 42 42
    Binnen: 1 min
  • chat
    06 - 23 70 99 84
    Binnen: 15 min
  • chat
    service@overstappen.nl
    Binnen: 2 uur
  • chat
    Begin chat
    Binnen: 4 min